برای اینکه نشان دهید به کارکنان خود اهمیتی می‌دهید لازم به انجام کار چندان دشواری نیست. وقتی کارکنان و کارشان ارزشمند باشد، بی‌شک رضایت و بهره‌وری افزایش می‌یابد. امکاناتی که برای آن‌ها فراهم می‌کنید موجب انگیزه‌ی بیشتر می‌شود تا کار خود را حفظ کنند یا عملکرد خود را بهبود بخشند. تحسین و به رسمیت شناختن کارکنان در محیط کار همواره در اولویت‌های کسب‌وکارهای موفق بوده است. 

براساس مطالعات انجام‌­شده، استراحت‌های میان کار روزانه کارمندان به نوعی کلید این بهره‌وری و راهی مؤثر برای حفظ تمرکز بر کار در نیروی انسانی است. با توجه به اهمیت موضوع برای به حداکثر رساندن مزایای این زمان استراحت، کارمندان باید فضایی داشته باشند که تا کمی از اتاق یا میزکار خود

دور شوند و خود را در محیط جدیدی قرار دهند. اینجاست که اتاق‌های استراحت اهمیت زیادی پیدا می‌کند. استرس اغلب باعث فرسودگی شغلی، مشکلات سلامتی، عدم توانایی در تمرکز و درگیری در محل کار می‌شود. اختصاص دادن مکانی به کارمندان برای استراحت به آن‌ها اجازه می‌دهد که خود را از نظر ذهنی ریکاوری کنند تا بتوانند با انرژی و تمرکز بیشتری به سر میز خود بازگردند. 

لذا کارخانه نوآوری صدرا تعدادی اتاق استراحت را در نظر گرفته است تا علاوه بر محلی برای استراحت کارمندان بین کار، جهت اسکان موقت میهمانان و افرد شرکت‌کننده در رویدادها و یا بازدید­کنندگانی که در کارخانه حضور دارند، باشد تا ضمن اقامت کوتاه‌مدت از تجربه‌های مختلف محیط نیز بهره‌مند شوند.